גנזך פרסומים

ברוכים הבאים,

חלק זה של האתר הוא ארכיון מקוון ובו קישור לכתבות אחרות שפרסמתי בנושא ספרות ושונות ,בין השנים 2012- 2013 וגם לאחר מכן.

מאמרי דעה

"הצד הלא כתוב של חוק הספרים"- נכתב כשנה לפני כניסתו  של החוק לתוקף, ועדיין אני עומדת מאחורי רב הטענות שהצגתי בו, כולל התחזית הפסימית לגבי עתידו של שוק הספרים עצמו.

ועוד טור על הנושא, שנכתב לאחר ההכרזה על הכוונה לבטל את החוק, הפעם באתר nana10. הציטוטים בכתבה לקוחים מסקירות שהובאו בהרחבה בבלוג, ובהן זו.

 

ספיישלים

סקירה על מצעד הזומבים בתל אביב, 2013

ראיון על יחסי ספרות ופוליטיקה עם הסופר ניב קפלן, לקראת בחירות 2012

סדרת הכתבות "גם להן מגיע" על מפלגות קטנות שהתמודדו בבחירות 2015 (nana10)

 

סדרת הכתבות "דף חדש"- על הוצאות ספרים חדשות בשנת 2012

דף חדש (1): הוצאת "אפיק: ספרות ישראלית"

דף חדש (2): הוצאת "ענתות" לרומנטיקה אורבנית

דף חדש (3): הוצאת "זיקית" ומלחמתה בהגמוניה של שוק הספרים

 

ביקורות

ביקורת על הרומן הארוטי "חשופה לעיניך"/ סילביה דיי,  2012

ביקורת על הרומן הרומנטי-פנטסטי "קרקס החלומות"/ ארין מורגנשטרן, 2012

ביקורת על הרומן הפנטסטי (והקצת מיושן) "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים", 2012

ביקורת על הפנטזיה הישראלית "שדים ברחוב אגריפס"/ חגי דגן, 2012

 

השקות

רשמים מההשקה להוצאת "אפיק"

רשמים מהשקת כתב העת "לרוחב"

 

ראיונות איתי

ראיון עם אלי אשד מאתר "יקום תרבות" על הסיפור זוכה הפרס "ספלאש לאנד"

 

ידיעות חדשותיות מעניינות שפרסמתי (mynet) – רשימה חלקית מאוד

הרצליה: בן 12 מגדל בחדרו צמחים טורפים

רמת השרון: המורה שגייסה את התלמידות לתרומת שיער

האהבה פורחת: ספיד דייטינג בבית הספר

אימא יהודייה, אבא ערבי: "אלוהים אחד לכולנו"

הגיע לישראל לבדו בגיל 16 כדי לשחק כדורסל

האימהות שוויתרו על קריירה לטובת חינוך ביתי

הורים מתנגדים לפינת חי בביה"ס: "זו התעללות"

3 תגובות על ״גנזך פרסומים״

כתיבת תגובה

החושב הלא נורמלי

לחשוב מחוץ לקופסה

אם תרצי

Do not fear mistakes. There are none. -- Miles Davis

ולווט אנדרגראונד

בלוג ביקורת התקשורת של דבורית שרגל

הפרעות קצב ועיצוב

חפירות על עיצוב, מוזיקה ושטויות נוספות

מולטיוורס

קומיקס, קולנוע, טלוויזיה וכל מה שחוצה עולמות

נוֹשָׁנוֹת

פכים קטנים ועניינים שונים מתוך כתבים ישנים. הבסטה שלי בשוק הפשפשים של הזיכרון הקולקטיבי. _____ מאת אורי רוזנברג