ברוכים המליצים

שלום וברוכים הבאים למליצה,

הבלוג שאתם קוראים כעת הוא אתר אישי שעוסק בספרות וברעיונות. את הרשומה הראשונה והמקדימה שלו ניתן לקרוא כאן, אך למען הקיצור הנמרץ אסביר רק שפתחתי אותו כדי לתת מקום לדיון על הקו המקשר והביקורתי שבין ספרות לתחומים, שבדרך כלל לא נוהגים לדבר עליהם ועל ספרות בנשימה אחת. יהיה כאן שיח בשפע סביב ספרות ופוליטיקה, ספרות וכלכלה, ספרות ותקשורת וגם שוק הספרים עצמו.

בין לבין אנסה להתכתב עם אותם נושאים דרך ביקורות ספרים וספרות ודרך סקירת השקות ואירועים שבהם השתתפתי. אני גם אפרסם דברים שכתבתי ושחלקם פורסמו גם במקומות אחרים – כמו טורי דעה, כתבות, סיפורים ושירים.

לי, אגב, קוראים אור רוזנברג (לשעבר זילברמן). אני מנהלת תוכן ממותג בהווה, עורכת חדשות בעבר. בעלת ניחוח מדף של שלוש שנות עבודה בחנות ספרים באזור השרון ותואר בתקשורת וספרות מאוניברסיטת תל-אביב. קוראת המון (זה חלק מהעבודה) וכותבת קצת. 

מאחלת לכם קריאה נעימה בבלוג, ובספרים בכלל,

אור

2 תגובות על ״ברוכים המליצים״

  1. הי,
    קראתי את הפוסט על פרסום סיפורים במדיות דיגיטליות ובעקבותיו ניסיתי את המדיום.
    אבל.. אני לא רואה שיש אפשרות לפרסם או לקרוא בעברית וגם לא הבנתי איך מפרסמים?
    אשמח לעזרה. תודה!

  2. הי, את מתכוונת לאתר Medium? כי הוא פחות תומך בעברית. אפשר לפרסם שם, אבל הטקסטים יהיו מיושרים לשמאל. בכל מקרה, כדי לכתוב, תפתחי חשבון (בחינם) ותלחצי על האייקון שנראה כמו עט (Write). בנייד הוא יהיה האייקון המודגש מביניהם.
    באופן כללי, לכותבים בעברית אני ממליצה לנסות את פרויקט "המעבורת" ותחרויות סיפורים, כמו זו של פרס עינת, פשוט כי יש שם יותר קוראים מישראל.

כתיבת תגובה

החושב הלא נורמלי

לחשוב מחוץ לקופסה

אם תרצי

Do not fear mistakes. There are none. -- Miles Davis

ולווט אנדרגראונד

בלוג ביקורת התקשורת של דבורית שרגל

הפרעות קצב ועיצוב

חפירות על עיצוב, מוזיקה ושטויות נוספות

מולטיוורס

קומיקס, קולנוע, טלוויזיה וכל מה שחוצה עולמות

נוֹשָׁנוֹת

פכים קטנים ועניינים שונים מתוך כתבים ישנים. הבסטה שלי בשוק הפשפשים של הזיכרון הקולקטיבי. _____ מאת אורי רוזנברג